Alkuvuoden 2014 voimabiisit top 2

Olen töissä pop-musaa soittolistatarkoituksiin louhiessani huomannut toistuvasti palaavani näihin kahteen biisiin. Katy Perryn Roar aloitti voimalaulujen sarjan viime vuoden puolella - vai oliko se Mileyn We Can't Stop? The Scriptin Hall of Fame?

Oli miten oli, voimabiisi on uusi "mä bailaan sairaan kovaa joka päivä" -biisi. Mielummin näitä. Tämä ei ole musablogi-tyylinen "hei ootteko kuullu nää ihan uunituoreet biisit" -postaus, koska nämä molemmat ovat ilmestyneet jo viime vuoden loppupuolella.

Katy B:n aiemmat laulut tai UK garagae -meno eivät ole minulle toimineet, mutta Crying For No Reason kasvaa itkettävän ihanasti.



Lea Michele sen sijaan on tuttu Glee:stä. Olen sarjaa katsellut muutaman jakson eli riittävästi tajutakseni että Lea on IHQ. Tämä biisi kertoo siitä toisesta Glee-näyttelijästä joka kuoli traagisesti viime vuonna. Hän oli ilmeisesti Lean mies. Mutta surusta nousee vahva nainen.

Tämän biisin ensimmäinen sekunti on paras ensimmäinen sekunti biisissä pitkään aikaan. "Brrreakdown".




This entry was posted in ,. Bookmark the permalink.

2 Responses to Alkuvuoden 2014 voimabiisit top 2

  1. Heidi says:

    Kas vaan. Ihan viimeisen viikon aikana oon todennut tykkääväni näistä molemmista biiseistä.

Leave a Reply

Hei kommentoija! Arvostaisin suuresti jos et kommentoisi anonyyminä, se jotenkin vähentää kommenttisi arvoa. Minä esiinnyn nimelläni, esiinny sinäkin.
T: Jussi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...